Dags för årets första tävlingar, din hjälp behövs!!

Snart dags för årets första tävlingar den 12/2 och DIN hjälp behövs. Kan du inte denna gång så är nästa tävling den 11 och 12 mars.

Kom ihåg att alla medlemmar ska hjälpa till minst ett pass varje år.
VARFÖR??? Jo tävlingarna drar in pengar till klubben och hjälper till att bidra till alla våra kostnader. Hade vi inte fått in dessa pengar hade vi varit tvungna att höja alla våra andra avgifter.
Så gör ditt pass redan nu. Kanske tyckte du också att vi hade ganska kul och vill hänga med oss som alltid hjälper till nån mer gång under året. Ingen kommer säga nej till det 🙂

Skriv kommentar här eller maila tina.andersson@ytan.nu. De allra flesta uppgifterna kräver ingen som helst förkunskap, men ibland kan man vara lite för ung. Då kan man ta med en förälder eller annan vuxen.