Priser

Ridavgift och medlemsavgift betalas på bg 609-6861. Glöm inte bort att ange fakturanummer!!!!

Medlemsavgift 2024

Medlem JUNIOR 300kr (upp till och med 18 år)
Medlem SENIOR 420 kr
Medlem FAMILJ 780 kr
Ange alltid namn och personnummer när du betalar din medlemsavgift.

Ridskolans Prislista 2024

Junior 45 min 185kr
Junior 60 min 205 kr

Senior 45 min 210 kr
Senior 60 min 240 kr

Halvtimmesgrupp 30 min 150kr
Funktionshindrade i grupp 30 min 150 kr

Privatlektion 410 kr/40 min och endast dagtid under veckan i mån av tid – om du inte kommit överens personligen med någon av våra instruktörer.

Privatlektion för funktionshindrad – maila klubben.

Rabatter

• Egen häst 20 % per lektion (anläggningskort krävs, utan anläggningskort betalar man normal lektionsavgift)
  • Två lektioner per vecka 20 % rabatt på den billigaste lektionsavgiften.
  • Familjerabatt 30 % rabatt på billigaste lektionen för EN person om minst tre i familjen rider.

Rabatter kan inte kombineras

Friskvård

Tänk på att ridsport räknas som friskvård, så om du har friskvårdsbidrag via din arebetsgivare kan du lämna in kvittot på dina ridlektioner till din arbetsgivare och få pengar tillbaka. Skicka ett mail till ridskolan@eslovsridklubb.se om du behöver ett kvitto.

Klubben har valt att inte ansluta sig till någon förmånsportal eftersom det kostar mycket pengar för klubben. Men vi hjälper dig gärna med ditt kvitto!