Hästloppis

Lördagen den 15/4 är  loppisen öppen kl.14.00-16.00. Vi kommer att sälja fika och kaffe samt flera fina hästsaker!
 
Skänka saker: 
Om du har saker du vill bli av med men inte har möjlighet att själva sälja så kan ni skänka det till US som sedan säljer det och pengarna går till vår verksamhet i US. Blir det inte sålt tar vi hand om saken.
 
Sälja saker:
Vill du sälja saker på loppisen så finns det två alternativ.
-Hyr plats och bord. 75 kr
-Hyr plats och ha eget bord/annat för att hänga upp saker. 50 kr
Om du vill sälja eller skänka något så maila usekstyrelse@eslovsridklubb.se . Får du inget svar inom två dagar så prova igen, du får ett bekräftande mail när vi mottagit din anmälan. Vi mailar ut mer info om hur allt går till när det närmar sig.
Alla hästrelaterade saker är välkomna! Hästböcker, ridkläder, utrustning, leksakshästar osv!
 
Hoppas att vi ses!
US styrelsen

Dela:

Fler nyheter

Pay and jump 7 juni

Välkomna till Pay and Jump hos Eslövs ridklubb söndagen den 7 juni, arrangerad av oss i ungdomssektionen.En stor möjlighet att träna inför framtida tävlingar! Kanske

RIDLÄGER 2026

v 25 mån-ons Nybörjarläger 9-15 måndag och tisdag 9-12 på onsdagen 2100kr v 25ons-tors knatteläger 13-15 ons 9-12 tors 1200 kr V 26 mån- tors

Åsmöteshandlingar

Den 28/2 klockan 15.00 är det dags för klubbens årsmöte.  På mötet går vi igenom året som har varit och fattar beslut om verksamhetsåret 2026. Det