Hästloppis

Lördagen den 15/4 är  loppisen öppen kl.14.00-16.00. Vi kommer att sälja fika och kaffe samt flera fina hästsaker!

Skänka saker:
Om du har saker du vill bli av med men inte har möjlighet att själva sälja så kan ni skänka det till US som sedan säljer det och pengarna går till vår verksamhet i US. Blir det inte sålt tar vi hand om saken.

Sälja saker:
Vill du sälja saker på loppisen så finns det två alternativ.
-Hyr plats och bord. 75 kr
-Hyr plats och ha eget bord/annat för att hänga upp saker. 50 kr
Om du vill sälja eller skänka något så maila usekstyrelse@eslovsridklubb.se . Får du inget svar inom två dagar så prova igen, du får ett bekräftande mail när vi mottagit din anmälan. Vi mailar ut mer info om hur allt går till när det närmar sig.
Alla hästrelaterade saker är välkomna! Hästböcker, ridkläder, utrustning, leksakshästar osv!

Hoppas att vi ses!
US styrelsen