Klubbmästerskap i dressyr VT -24

Söndag 28/1

Välkomna till 2024 första tävling här på ERK. LektionsKM Startar 10.00. Detta är en avancerad ridskoletäving vilket innebär att du själv måste ta ansvar för att förbereda hästen före, planera och genomföra din framridning samt ta hand om hästen efter avslutad ritt utan hjälp av personal!

Privat KM därefter!

Med lektionsryttare menas person som stadigvarande rider på ridklubbens häst, och man måste rida lektion den månad deltävlingen äger rum.

Klasser Lektionsekipage
Dressyr KM rids i LC:2, LB:1 eller LA:1

Klasser Privatekipage: Valfritt. Om du ska rida annat program än de ovan så vill domaren att du meddelar oss vilket senast måndag den 22/1
Din starttid publiceras på www.Eslovsridklubb.se. på fredagen.

Anmälan
Du anmäler du dig via länken nedan eller på lapp i stallet. Pris 180:-/start som betalas via swish till 1232875730 senast den 3/11. Märk inbetalningen med dressyr KM.

ANMÄLAN KM: https://forms.gle/82Lz5XgyGkxV3ohYA

Ryttarens klädsel under ritten är godkänd ridhjälm, ridkavaj, ridbyxor och ridstövlar samt polotröja, skjorta, blus eller top med knäppt krage. Ridkavaj kan bytas ut mot klubb- jacka/vanliga jacka eller långarmad tröja.

Domare Valerija Vargas Persson